the technology

Friday, February 10, 2006


FF een korte post om te laten zien waar ik veel van mijn tijd besteed. Hier een paar labgenoten die er ook om half twee 's nachts nog rondhingen (serieus, het is heel normaal om de hele nacht door te brengen in het lab. het is altijd open.
ook in het weekend. al-tijd.) De andere foto dat is... Ma-ten san achter zijn bureautje! dat is mijn naam, ma-ten. Vaan was te lastig. Dat werd paan of baan. En dat vond ik maar niets dus Ma-ten dan maar. De volgende foto is het robotje dat ik ga gebruiken om Reinforcement learning uit te proberen. Dat is een Algoritme die er voor gaat zorgen dat het robotje net als een kind op verkenning gaat van zijn omgeving maar eigenlijk niet weet hoe hij dat moet doen. In het begin rijd hij gewoon tegen de muur op. Het reinforcement gedeelte zorgt er voor dat hij niet blij wordt van tegen de muur op rijden maar wel als hij soepel en snel rond kan sjezen door het doolhof. Dit stelt hem in staat om zichzelf het autorijden aan te leren.
Anonymous Anonymous :

Heen Vaan-san, alles goed?

Leuk wat foto's te zien van je lab, lekker met lego aan het spelen zie ik al ;)

Succes en we spreken elkaar wel op MSN ;)

Ik kan waarschijnlijk heel snel beginnen met afstuderen trouwens, ik vertel je nog wel hoe dat ineens gelukt is.

Anonymous Anonymous :

Wat, nog geen beschamende karaoke foto's....!?

Anonymous Anonymous :

Hey lieve ma-ten san,
Hopelijk gaat het komende tijd wat beter met de communicatie op het lab... Echt moeilijk dat dat allemaal een beetje stroef verloopt. Daar vind je vast wel een oplossing voor!
Leuk om te zien waar je zit en hoe het lab er uit ziet, binnenkort wat foto's van sapporo en je lege kleine kamertje? En die karaoke foto's zullen ook wel snel volgen neem ik aan ;-)
Ik spreek je snel weer, hopelijk dit weekend nog, fijn dat we kunnen skypen!
Heel dikke kus van je allerliefste vriendinnetje Sietske ten Kate

Post a Comment

<< Neh, laat toch maar niet zien.